När man vågar förändra

Bild längre ner tagen förra julen. Då hade jag ingen aning om att jag våren efter skulle låta mitt hjärta tala. Är inte lycklig här i Lilla Edet och vill ha barnen närmare familj, släkt och vänner vilket ledde till beslut om att flytta tillbaka till östkusten. Denna kvinna är hur lycklig som helst! Det värsta med flytten är över för idag kom flyttgubbarna och packade det mesta och Håkan är på väg med första lasset till Sigtuna i detta nu. 
 
Imorgon kommer ett härligt gäng och ska hjälpa honom att lossa flyttlasset till vår temporära lägenhet tills nybygget är färdigt. 
 
Skriver på mitt manus till barnboken men går ibland och kikar på mitt andra manus som börjar växa i mitt huvud. Den boken har jag egentligen suttit och filat på i några år redan och har några scener klara redan. Jag vet, borde koncentrera mig på bokmanuset!
 
Jag skulle gärna vilja ha lite tips på nutida deckare/spänningsroman eller åtminstone med lite spänning med ett bra slut. Gärna med lite romantik, är svag för det. Är till exempel Camilla Läckbergs deckare bra? 
 
Det med bloggandet är roligt. Ni får gärna berätta vad ni vill höra mer av/se mer av.
 
 
 
 

Kommentera här: